Strony internetowe

Serwisy internetowe stanowią dziś podstawowe narzędzie komunikacji firmy z otoczeniem biznesowym. To narzędzie bardzo wszechstronne i elastyczne w sensie publikowanych treści, zakresu oddziaływania i szybkości aktualizacji, oraz niezwykle efektywne ekonomicznie, dzięki obniżce kosztów przygotowania i rozpowszechniania różnych form informacji tekstowych, graficznych i multimedialnych, a także realizacji funkcji biznesowych (e-biznes). 

W naszej ofercie mamy przyjemność zaproponować Państwu opracowanie i realizacje stron firmowych, specjalistycznych serwisów internetowych, wortali, portali, sklepów internetowych i aplikacji e-biznes. Realizujemy także testy użyteczności (web usability), ergonomii informacji i nawigacji.

W ramach realizowanych projektów tworzenia koncepcji, budowy i wdrażania serwisów internetowych zajmujemy się, m. in.:

  • analizą biznesu, jego potrzeb i określeniem grupy docelowej,
  • analizą serwisów internetowych firm o podobnym profilu w kraju i na świecie,
  • tworzeniem koncepcji serwisów, architektury i systemu nawigacji, a także doborem potrzebnych rozwiązań funkcjonalnych,
  • projektowaniem interakcji (interaction design) i projektowaniem pozytywnych doświadczeń w trakcie korzystania z serwisu (user experience design),
  • projektem graficznym, tworzeniem baz danych i oprogramowaniem całości rozwiązania,
  • wdrożeniem, bieżącą opieką nad serwisami i ich aktualizacją,
  • pracami nad modernizacją i rozbudową serwisów.


Dla zapewnienia prostoty i komfortu aktualizacji treści serwisów zbudowaliśmy i od lat rozwijamy własny Systemy Zarządzania Treścią CMS Contentia. Posiada on modułową budowę, a zastosowane w danym serwisie moduły systemu CMS dostosowane są do rzeczywistych potrzeb. System CMS może np. obejmować aktualizację niewielkiego fragmentu serwisu, jak Aktualności, bądź pozwalać na dynamiczne zarządzanie całą treścią dużych portali informacyjnych i aktualizację różnych ich części wielokrotnie w ciągu dnia. W przypadku rosnących potrzeb system może być w prosty sposób rozbudowywany o dodatkowe moduły.

W niektórych przypadkach serwisy internetowe firm, będących częścią międzynarodowych koncernów, tworzone są według ścisłych wytycznych korporacyjnych.

E-marketing

E-marketing to zagadnienie wielopłaszczyznowe, włączające elementy planowania strategii komunikacji, doboru odpowiednich narzędzi (np. reklamy w wyszukiwarkach SEM, wizerunkowe kampanie banerowe, blogi i fora dyskusyjne, dedykowane serwisy promocyjne, gry i konkursy on-line, serwisy społecznościowe, itd.), ich projektowania, realizacji i wdrożenia, a następnie monitorowania poprzez statystyki skuteczności prowadzonych działań i osiąganych celów.

Dotarcie do odbiorcy to sprawienie, że serwis internetowy będzie często odwiedzany. Można to sobie zapewnić nie tylko poprzez reklamę, ale może przede wszystkim przez skuteczne zastosowane technik pozycjonowania. Właściwe pozycjonowanie serwisu zapewnia wyświetlanie jego adresu na wysokiej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Istotne jest przy tym takie zdefinowanie słów kluczowych, aby serwis odwiedzali potencjalni klienci, a nie osoby przypadkowe. Dotarcie do odbiorcy to również zatrzymanie go w serwisie i zachęcenie do eksploracji przygotowanych zasobów informacji. Kluczową kwestią staje się użyteczność (web usability) serwisu.

 

Oferujemy

  • Strony firmowe
  • Serwisy internetowe
  • Wortale
  • Portale
  • Sklepy internetowe
  • Testy ergonomii informacji i nawigacji
  • SEM/SEO
  • Kampanie banerowe
  • Kampanie mailingowe
  • Kampanie linków sponsorowanych
  • Copywriting na potrzeby internetu
  • Konkursy internetowe i gry on-line
  • Analiza i interpretacja statystyk
  • Obsługa portali społecznościowych
Japońska wersja strony

JMCはポーランドでの日系企業の事業拡大を支持致します。
また弊社では日本企業様からのウェブサイト開発のご依頼も承っております。
日本のビジネスと文化に精通した、日本語を話せるスタッフが事業拡大をサポート致します。
インターネットを活用したビジネスについてのご相談がございましたら、お気軽にご連絡ください。

日本語ページヘ移動

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij